tiistai 6. marraskuuta 2012

Tulin töistä, otin tilkan skottia ja aloin muistelemaan kuolemattomia lausahduksia:

1. "Jos olisin juossut kovempaa, olisin päässyt karkuun. Olen urheilija"- sanoi Seppo-17vee kun deodoranttia näpisti.

2. "Koskaan en ole amfetamiinia myynyt, enkä harrastanut prostituutiota." - sanoi Piri-Pirkko (50-v) ja alastomana kyykistyessään putosi sisältä pingispallollinen piriä.

3. "En tiennyt että perse on pimeä" - sanoi Rekka-Pekka kun takavalotonta rekkaa ajoi.

4. "Juon alkoholia vain ja ainoastaan koska pidän sen mausta!" - sanoi Alko-Asko kun katkokävelyä käveli.

5. "Huomasin kyllä että kytät on siinä, mutten tajunnut että ne on poliiseja" - sanoi Ville 15-vee kun mopolla karkuun ajoi.

6."Ai teitä on vain neljä, kohta tulee turpaan!" - sanoi Ville-50kiloo kun putkaan laitettiin.

7."Kaveri pyys mua hakeen sen auton, mut se unohti antaa avaimet joten porasin ton lukon ja siististi otin noi johdot ja laitoin sen niistä käyntiin, oikeesti, tää on mun kaverin auto, ihan oikeesti, mulla on lupa tähän, älkää ny,  ihan oikeesti." - sanoi Aki-Autorosvo kun corollaa pölli.

8. "Mä tiedän, tää on säälittävää, älkää pliiiiiis kertoko kellekään, jooko?" - sanoin Matti-Murtovaras kun kattoikkunasta laskeutui ja jäi lukkojen taakse ilman tikkaita.

9. "Oikeesti, tytöt tykkää tästä!" - sanoi Matti-Masturbo kun handuun veti lenkkipolun varrella.

10. "Miks sulla on kolme silmää?" - sanoi Seppo-Sekakäyttäjä kun naamaani tuijotti.

Tällaista..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti